vonkydonky

Alla inlägg den 4 december 2015

Av veronika wall - 4 december 2015 19:28

Blir fruktansvärt nervös orolig o röstlös o stissig mm i nån timme .Jag har gjort en egen stressboll eller rättare sagt en stress strumpa som jag har fyllt med riskorn o som jag sedan värmer i micron nån minut så den blir varm o go sen lägger jag den över bröstkorgen o försöker koppla av en stund ,men det e fan inte lätt haha .Annars är jag rätt nöjd med medecinen. Medecinen ger mig ett konstigt lugn i kroppen på dagarna som jag inte riktigt är bekväm med än ,men som sagt det blir väl en vane sak med tiden ..Kvällarna är nog en ren komedi för familjen att se mig holla på att klydda haha fast dom är rätt vana haha Snart ska jag kolla på idol finalen sen får det bli sängen o hoppas på sömn .Imorgon blir det att hoppa in extra på jobbet ,då gäller det ju att man är på g .Go kväll på er kära läsare o trevlig helg om jag inte kika inhär villsäga i helgen .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards