vonkydonky

Alla inlägg den 24 december 2015

Av veronika wall - 24 december 2015 23:05

Hoppas att alla har haft en underbar jul med både god mat o mycket kärlek ....Min morgon blev lite stressad då jag vaknade senare än jag skulle haha .Trots det kom jag i tid .Allt rullade väl på som det skulle förutom några små insedenter ,men jag löste det rätt snappt ändå haha .Det blev lite rörigt precin innan luchen öppnade .Efter jobbet var det dag att bege sig hemmåt .Väl hemma så stod Julmaten på bordet .När vi ätit färdig så knackade det på dörren o gissa vem det var? Jo det var tomten som kom på besök o delade ut massor av paket till ungarna även lilla jag fick paket haha .Jag fick bla ett rejält kassaskåp haha plus lite annat smått o gott.Trejerna fick vars en laptop o lite annat som smink pyssel o dyligt Lillstumpan fick bla barbie hus i lego klädet dockor mm.Nä nu e jag fan trött .Jag har fan knappt sovit denna veckan så jag känner mig helt jävla lost .Bjuder på lite härliga ifrån dagen ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards